Inspired by natureDesigned for travel

Kundeservice

Frakt & Levering

Track your parcel

Bestilling til Norge:

Vi leverer din bestilling innen 1–4 virkedager. Standard fraktkostnad er 79 NOK. Standardlevering er gratis for bestillinger over 1499 NOK. I høysesonger og under salg kan leveringstiden være noe lengre.

Bestilling fra utlandet:

Standard fraktkostnad er 15 EUR/USD, og frakten er gratis for bestillinger over 299 EUR/USD. Det vil ikke være noen ekstra importavgifter på bestillingen din, kun den tilhørende fraktkostnaden.

Spor din pakke:

Så snart bestillingen din er pakket, sender vi en leveringsbekreftelse på e-post med leveringsinformasjon og en lenke for å spore pakken din.

Order within norway

Bestilling til Norge:

Vi leverer din bestilling innen 1–4 virkedager. Standard fraktkostnad er 79 NOK. Standardlevering er gratis for bestillinger over 1499 NOK. I høysesonger og under salg kan leveringstiden være noe lengre.

Bestilling fra utlandet:

Standard fraktkostnad er 15 EUR/USD, og frakten er gratis for bestillinger over 299 EUR/USD. Det vil ikke være noen ekstra importavgifter på bestillingen din, kun den tilhørende fraktkostnaden.

Spor din pakke:

Så snart bestillingen din er pakket, sender vi en leveringsbekreftelse på e-post med leveringsinformasjon og en lenke for å spore pakken din.

Order from overseas

Bestilling til Norge:

Vi leverer din bestilling innen 1–4 virkedager. Standard fraktkostnad er 79 NOK. Standardlevering er gratis for bestillinger over 1499 NOK. I høysesonger og under salg kan leveringstiden være noe lengre.

Bestilling fra utlandet:

Standard fraktkostnad er 15 EUR/USD, og frakten er gratis for bestillinger over 299 EUR/USD. Det vil ikke være noen ekstra importavgifter på bestillingen din, kun den tilhørende fraktkostnaden.

Spor din pakke:

Så snart bestillingen din er pakket, sender vi en leveringsbekreftelse på e-post med leveringsinformasjon og en lenke for å spore pakken din.

FAQ

Når vil bestillingen min bli sendt?

Vårt mål er å sende bestillingen din innen 24 timer etter kjøpet (helger ikke inkludert). I perioder med høy etterspørsel (f.eks. salgsperioder) kan det imidlertid ta litt lengre tid.

Takk for tålmodigheten.

Når kan jeg forvente levering?

Under normale forhold prøver vi å sende bestillingen din innen 24 timer etter at den er lagt inn. Levering forventes deretter å ta ytterligere 1–3 virkedager, avhengig av din beliggenhet.

I perioder med høy etterspørsel, som salgskampanjer, kan både frakt- og leveringstider overstige de vanlige estimatene.

Hvor kan jeg finne sporingsinformasjonen min?

Hvis bestillingen din har forlatt vårt lager, skal du ha mottatt en sporingsmelding fra fraktselskapet du valgte. Hvis du ennå ikke har mottatt en melding om forsendelsen, er bestillingen sannsynligvis i kø for pakking på lageret vårt, og sporingsinformasjonen vil snart bli gitt av fraktselskapet

Hvordan oppnår jeg gratis frakt?

Norge:

Bestillinger med en verdi over 2500 NOK sendes med gratis standard frakt.

Andre land:

Bestillinger med en verdi over 300 EUR/USD/GBP sendes med gratis standard frakt.

Hvor sendes Scandinavian Explorer varer fra?

Alle ordre fra Scandinavian Explorer sendes fra vårt lager i Norge. Til info, siden vi sender alle våre internasjonale forsendelser med DDP (Delivery Duty Paid) medføres ingen ekstra forsendelseskostnader utenom det fraktalternativet som er valgt.

Må jeg betale toll? I så fall, hvor mye?

Nei. Alle ordre fra Scandinavian Explorer sendes med DDP (Delivery Duty Paid). Dette betyr at fortollingen er inkludert i prisen du ser i handlekurven. Du vil ikke motta noen ekstra kostnader i forbindelse med dette.

Hvilke land sender dere til?

Vi sender til alle land i Europa bortsett fra Russland. I tillegg sender vi til USA. Vi jobber kontinuerlig for å åpne opp for flere regioner og forhåpentligvis vil vi kunne tilby forsendelse til flere land i løpet av kort tid. Internasjonale ordre sendes med DHL Express Worldwide og estimeres å ankomme 2-3 virkedager etter å ha forlatt vårt lager.

Forsendelsen min sitter fast i tollen. Hva gjør jeg?

Hvis din forsendelse har vært i tollen noen dager, er det mest sannsynlig slik at DHL trenger noe mer informasjon og at de vil kontakte deg for å innhente informasjon om deg og innhold i bestillingen din.

Didn't find what you were looking for?

Fant du ikke det du lette etter?

Contact us