Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Angrerett og retur

 

Jeg vil benytte meg av ANGRERETTEN

Dersom produktet ikke tilfredsstiller dine forventninger har du 14 dagers ubetinget angrerett. Produktet kan ikke være brukt og må returneres  i samme stand som da du mottok den, komplett med emballasje og hang tag hengende på (ikke klippet av) .

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å returnere

  5. Velg «Angrerett – Heving av kjøp» som årsak

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen blir sendt på egen mail samtidig som du får leveringsbekreftelsen. 

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Postnord innleveringssted.

Totalbeløpet fratrukket 59,- for retursendingen tilbakebetales automatisk til konto/kort som ble brukt ved kjøp i løpet av 14 dager fra varen er mottatt hos oss.

 

Jeg vil BYTTE et produkt

 

Det kan noen ganger være vanskelig å finne riktig størrelse på varer du kjøper på nett. Derfor gir vi deg muligheten til å bytte varen gratis. Produktet kan ikke være brukt og må returneres  i samme stand som da du mottok den, komplett med emballasje og hang tag hengende på (ikke klippet av). Du kan kun bytte i det samme produktet i en annen størrelse/farge.

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å returnere

  5. Velg «Bytte» som årsak

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen blir sendt på egen mail samtidig som du får leveringsbekreftelsen. 

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Postnord innleveringssted.

Det nye produktet sendes fra oss etter vi har mottatt returen.

 

Jeg vil REKLAMERE på et produkt

Dersom du mener det er en feil på produktet så kan du melde dette inn på vår nettside.

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å returnere

  5. Velg «Reklamasjon» som årsak

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen blir sendt på egen mail samtidig som du får leveringsbekreftelsen. 

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Postnord innleveringssted

VILKÅR FOR TILBAKEBETALING

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes  tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker.